cansu_dgn yumurtlamamın üzerinden bugün tam 13 gün geçti testlerim negatif.. Herhalde bu ay da olmadı. Polikistik overim var bunun için doğal önerileriniz var mı?
Aylaa123 cansu_dgn benimde polikistiğim var hemde lise çağından beri küçülmüyorda olduğu gibi duruyor adetimde bu zamana kadar hiç düzensizlik olmadı herhangi birşeyde yapmadım sadece belirli zamanlarda çok ağrı olduğunda doğum kontrol kullandım doktor önerisiyle . Doğal yolla hamile kaldım. Eminim sizde yakın zamanda alıcaksınız bu haberi stres sıkıntı yapmayon rahat kafa olun ve adet geçikmesi yasamadan hiç bir zaman test yapmayın çünkü öncesinde psikolojikte hamilelik belirtisi yasıyorsunuz herşey kafada bitiyor akışa bırakıp rahat olursanız yakında olur inşallah
Patito__ cansu_dgn cnm infolic mavi olani cok duydum yumurtlama kalitesini ii arttiriyormus benim aklimda o var onu kullancm bir arastirin derim Birde vitminler cok onemli takviye alin bitnede onun icinde ocuon mumy cok tavsiye ediliyor pcolulara Drunuza sorup bnlri alabilirsiniz Birde seker direnciniz cok önemli varsa eger glifor veriliyor hem yumrtlamayi duzenliyor hemde kilo verebliorsun, pcoda beslenme cok onemli yagli ve beyazlardn uzak durmak lazim
Ssmdk Son gittiğim doktor bana adet söktürücü vermek yerine kendin olmayı bekle demişti ve inofolic vermişti. Onu kullanırken adet oldum.temmuzun 17-20arası adet olmam gerekiyordu olmadım. 17 Haziran son adet tarihim bugün kese görmeye gittim. İnofolic iyi geldi diye düşünüyorum yumurtlamaya
cansu_dgn Aylaa123 çok istiyorum takmamayı ama aklımda hep bebek var 😔 kafamdan atamıyorum bi türlü düşünceyi hep bi çözüm yolu arıyorum
Aylaa123 cansu_dgn kafaya takmak strese yol açıyor ve buda olacaksa bile geçiktiriyor bebek düşüncesini kafanızdan silip herşeyi akışa bırakmanız lazım her dakka kafanızda bebek bebek diye düşünce geçmesin zor evet ama imkansızda değil başka seyler düşünün hobi edinin kendinize adet gününüz için gün saymayın mesela ve test yapmayıda bırakın geçikme olmadan negatif gördükçe çok daha fazla üzülüp stres yapıyorsunuz
Tazeanne123456 Hayıt, inositol, soğan kürü hepsini denedim. Tek tavsiyem spor ve beslenmenizi sağlıklı hale getirmek. 4 ay pilatese gittim beslenmemi düzene soktum çok şükür şu an hamileyim
Esrardc cansu_dgn ben şuanda mefekanın ürünlerini kullanıyorum ovülasyon testi koyulaşmaya başladı eğer olumlu sonuç alırsam yazarım sanada baya koyulaştı 3 4 güne pik yapacak gibi