FyA
Sanırım tek başına büyütüyor olmak daha iyi ve kolay. Diğer türlü aileler sürekli müdahale etmek istiyolar, karışıyolar, herkesin bir fikri, tavsiyesi, her konuda bilgisi var.
Doğum, doğum sonrası hep yalnızdım, en iyisi buydu bizim için diye düşünüyorum. Şimdi ikinci bebişi bekliyorum tek endişem minik abiyi ihmal etme korkusu, umarım üstesinden geliriz 😌🙏