Rum-17 Aybik- Bu konuyla ilgili bir şeyler öğrenebildiniz mi ben de biraz zor durumdayım araştırıyorum ama bulamadım
kubrabayraktarr Se11 hangi hastane acaba bende anestezi teknikeriyim genel vakalara girmen lazım deniyor bende eğer imkanım olursa heyet almak istiyorumda