Aleynaz06 ben eşofman alt üst giymiştim ama bana zaten iç çamaşırıma kadar çıkarttırıp örtü vermişlerdi, her doktor farkli mi yapıyor bilmiyorum.🤷 Onun dışında da ben normal rutin muyaneler de elbise ile daha rahat ediyorum, pantolunu sıyırmaktansa elbiseyi yukarı toplamak bana daha pratik geliyor zaten örtü veriliyor bacağıma örtmek için