milaeqq Cansu-2600 Bizde 12 gün çokkkkkk heyecanlıyım hem bitsin hem bitmesin istiyorum 🥹 10 Ağustos bekleniyor benim doğum günüm 15 Ağustos 😍
Cansu-2600 milaeqq Yaaa inanmıyorum doğum günü hediyesi resmen en güzel en büyük en anlamlı hediye 🤗 çokta az kalmış cidden darısı başıma 💕
Yazgul_kurt22 @Cansu-2600 ikinci gebelik olunca ilk.oglum.hic oturmama izin vermiyor agirlastik iyice ve bu sıcaklarda hiç kolay geçmiyor
Booksandcats Edahzrr normal doğum düşünüyorum bir sorun sıkıntı çıkmazsa inşallah uygulamaya göre son 52 diyor bebiş ne zaman gelmek ister onu bilemem tabi 🤭
Cansu-2600 Rukiyyeelisa Ben bı an önce gelsin doğsun istiyorum bazende korkuyorum annelik zormuş gerçekten 🥹