Suppermomyy Kızlar selam moralim çok bozuk 2 ayrı markadan test aldım eve geldim yaptım sonuç bu kızlar fotoğrafı anneme attım bana dediki salak adete yakın zaten yüksek cıkar dedi hamile değilsin dedi şaka gbi ya tüm belirtilerimde var yani 3 gün önce yine evde test yapmıştım yine silik çıkmıştı hafif görünüyordu bugün ki daha belirgin çizgileri
Merve_kucuk Suppermomyy adete yakın zaten yüksek cıkar dedi hamile değilsin dedi O zaman gidip kan verin yada adetiniz ⅔ gün gecikince yapın☺️
Ayselcnt Suppermomyy gebelik olmazsa adete yakın yüksek çıkmaz.. test bozuk değilse muhtemelen hamilesiniz.. sağlıklı gebeliğiniz olsun inşaAllah..
Mucizee80 Suppermomyy adete yakın gebelik olursa yüksek çıkar yoksa çıkmaz anneniz yanlış yönlendirms testlere göre hamilesiniz kanla kesinleştirin
fasulye_35 Suppermomyy adetle hiçbir alakası yok net olarak hamilesin canım kan ver kanda hemen çıkar zaten şu çizgilere baksana hamile olmaman imkansız
Aysehakannn Suppermomyy benimde bu şekildeydi şu an 3.5 aylık hamileyim adete yakınken yapmıştım böyle değildi hiç bence sizde hamilesiniz
dogurangaplumba Suppermomyy öyle birşey olmaz canım varsa pozitif çıkar yoksa negatif adetle betaHCGnin alakası olmaz ki
Mervealya1992 Suppermomyy ee ozaman hepımızın otomatıkmen adete yakın test yapıyoruz herkesınkı pızitif ckmasj lazımmdı
Suppermomyy fasulye_35 annem ilk gebeliğimde de inanmadı yine aynı şeyleri söylüyor karı bana 🤣 kan vermeyene kadar inanmıyor bu çubuklara 😁
Mervekaram22 Suppermomyy adetle gebelik hormonun ne alakası var 😂😂 annen lh hormonunu baz almış sanki 😘kuzum hamilesin kesinleştirmek için kan ver ben yerinde olsam biraz daha beklerim sürekli kan vermemek için 💋
Nazli_3009 reyhan_t benim bir test sonucumda normalde 0.0 çıkar beta ama bir ara 0.5 gibi çıkmıştı doktor da adete yakın bazen değerlerde yükselme oluyor hormonlardan dolayı demişti ama sizin test baya koyu renkte bence gebelik