cansubck Kızlar yarın doğum iznim başlıyor ama ben ayı tamamlamak için 2 gün daha çalışmak istiyorum. Doktordan bi belge almam gerekir mi? İznimi etkiler mi bilen aynı durumu yaşayan varsa yardımcı olur musunuz?
Rabiul cansubck bende ayı tamamlamak istediğim için çalışabilir raporu aldım ay bitince çalışamaz a çevirdim yani 32 de çalışabilir aldım 33 de çalışamaz a çevirdim