Kizlar illk tüp bebek denemem de 14 Yumurta toplandi ama 1 saglikli dediler sonra tutu ama bos Gebelik oldu😞😞😞😞😞
Sonra yumurta kalitesz dedi. Elimden geldigince dikkat ediyorum. Ama bir ciklota yesem neden yedim diyorumm
Siz tüp bebek oncesi cok dikkat etnizmi