Kizlar günaydın herkese.. kasıklarımda ağrı var.. bugün 32 oldum..ama sızı şeklinde değil nasıl desem agrilik var sanki.sanci değil.. Çarşamba doktor randevum var…daha önce de bunlar olmuştu ama yuruyemuyordum o zaman şuan da yürüyorum o kadar değil agrilik şeklinde bebek aşağı mi iniyor gelmez herhalde ya demi