ugurbocegiveannesi 36+6 da çatı muayenesi oldum doktorum pelviks kemiğimin biraz basık olduğunu söyledi normal doğum zor olabilir dedi muayenede 1 cm açıklığım vardı böyle bir durum yaşayıp normal doğum yapan var mı?