Betul_ela0 Kızlar son bi haftadır bebişin hareketleri çok azaldı hissediyorum ama eskisi gibi şiddetli değil ilk gebeliğim olmadığı için erkende hissettim biraz bu durum tedirgin ediyor biraz beni
Aylaa123 Betul_ela0 aynı haftadayız bebeklerin bir günü bir günü diğer günü tutmuyor anne karnında bile büyüme atakları var bende birgün şiddetli hareket hissederken birgün daha az yada sakin oluyor önemli olan hareket etmesi merak etmeyin