Merhabalar benim 3-4 gündür hafif hafif kahverengi lekenmelerim oluyor bir defada peceteye acık kırmızımsı pembemsi bir akıntı geldi, acaba yerleşme kanaması olabilir mi diye düşünüyorum. En son 9 haziranda adet oldum, adetlerim cok düzensiz olduğu için gecikme var mı yok mu bilemiyorum… bunların dışındaki belirtilerim şunlar: halsizlik, kabızlık, şişkinlik, be göğüslerde dolgunluk hissi.
İlk kahverengi akıntım geldiğinde idrar testi yapmıştım negatif cıktı.
Sizce gebelik var mıdır? Buna benzer belirtileri olup hamile olduğunu öğrenen varmı ? Kan testi versem cıkar mı kanda ?