Dnznrgz Erken doğum riski yüzünden 1 aydir sabah aksam adalat crono kullanıyorum içim hic rahat değil sanki ilaçtan sonra bebegin hareketleri cok yavasliyor sadece ben durtersem oynuyor sizde durumlar nasıl
eminegizem Canım kaç haftalıksin? Neden risk gördüler? Benim de kasilmalar için verdi doktor 26+1 im Ben de kullanıyorum hareketlerinde azalma yok öyle bi etki görmedim
Dnznrgz eminegizem suan 33+5 im bende de 28 hafta civari kasilmalar günde 10 15 kez oluyordu 30.haftaya dogru bir kac gün ust uste 2 3 saat boyunca kasilmalar 3 4 dkda bi gelmeye başladı dinlenince de duzelmiyordu o yuzden basladik belki hafta ilerledi diye mi bilmiyorum baya aktifti cok durgunlasti