Kızlar nasıl gidiyor bebeği kalbi duyan var mı aramızda ? Mide bulantısı göğüs hassasiyeti yaşayan var mı yani genel olarak nasılsınız ?
Ben sat 6 haziran sata göre 7+4 um m ama gecen hafta bebek 6 gün geriden geliyordu bebeği gördük kalbini Dr atiyor pitpit dedi ama dinleyemedik sesini tam alamadık . 8. Haftada tekrar gel dedi . Göğüs hassasiyeti yok . Arada midem bulantısı oluyor gibi geçiyor gibi yada olmuyor psikolojik mi oluyor bana anlamıyorum yani bebeğin kalbini tam duymayinca. Bir aksilik bişey olsa dr atıyor demezdi sonuçta demi kızlar üstüne basa basa sordum Dr da iyi özelde bir Dr. Psikolojik olarak bişey oldu mu bir aksilik var mı diye sürekli düşünüyorum zaman geçmiyor. 2 gebelik bu arada karnım çıktı 4-5 aylık gibi . Sizde nasıl biraz konuşalım