Melosum34 Kızlar yarın 12 haftalık oluyoruz tam cinsiyet için erken mi randevu alsam ne kadar daha bekleyeyim 2 hafta önce gitmistim en son
Burcu-2634 Melosum34 kızımı 12 haftalıkken oğlumu13 haftalıkken öğrenmiştim bence net olmasa da öğrenebilirsiniz
Alesh Melosum34 kizimi 16.haftada ogrenmistim devlette. Oglumu da 16da ogrendim ama 12de kiz gibi demisti ozelde :) yani 12 bence kesin demek icin erken. Burda cok okudum cunku. Hatta yakinim detayliya kadar erkek biliyordu detaylida kiz oldugunu ogrendiler :)
Zey1nep 12.haftada kız dediler🩷 doğru pozisyonda olursa erken haftada gösterir kendini ama net olsun dersen bi iki hafta daha beklemen iyi olur
Melosum34 Zey1nep yarına bir randevu alayım o halde gösterir göstermez artık kendi keyfine kalmış biz mecbur bekliyoruz 😂☺️
Fatmauzun_ Alesh aynen oyle kız dedıler 13 haftalıkken 16 haftakık usgye gore 17+2 gunlukmus erkek dedıler ve pıpıyı gosterdıler net bı sekılde
Gokyuzu123 Alesh bana da 12 haftalığım kıza benziyor dediler az ihtimalle yanılma payı kızda daha mı çok sizce
Zeyyno_ Melosum34 2hafta önce gittiyseniz 14.haftqniza felan alın 12cok erken yanılma payı olabiliyor
Brcuburci 16 .haftaya girdim bugün tekrar gidicem cinsiyet için kızlar geçen hafta gittiğimde bacak bacak üstüne atmıştı gitmeden cikolatada yemiştim ama bu sefer ne yapsam hareketlendirmek için ☺️
Brcuburci Seyhan16 😂😂😂😂😂😂ahahhaaaa bu seferde onu deneyim t sekkur ederimm evdeki içmek lazım yoksa gidincemi devlet olduğu için ordada biraz bekliyorum 😅
Seyhan16 Brcuburci bende devlete gidiyorum ama çalıştığım için sabah işyerimde poğça ve vişne suyu ile kahvaltı yaptım sonra hemen çıktık gittim ordada baya bi bekledim ama sorun olmadı. Evde iç git sonra 😂