Merhaba kızlar birkaç gündür (hatta belki 1, 2 haftadır) yalancı sancım var ama son günlerde artık her gün bugün dogurcam sanıyorum. Dun sabah 3 kere 7 dk ara ile geldi sonra bikere daha.. Daha geç sonra geçti tekrar.. Dün akşam belim e ağrılar girdiz saatlerce, bazen kasiklarima doğru da ama çoğu belim ağırdı. Bu sabah tekrar agrilarla uyandım.. Duş aldım.. Şimdi kahvalti yaptım geçti gibi ama 100de 100 değil yani hafif ağrı hissediyorum (adet sancısı gibi ve belim ağırmaya devam ediyor) artık sabırsızım.. Psikolojik olarak çöktüm :D böyle olupta doğuran oldu mu?