Merhaba hanımlar başına gelen var mı bilmiyorum ama 15 haftalık gebeliğim var idrarda yanma vardı acil gittim acildeki doktor kan testi idrar yaptı sedimantasyon değerim Değerim biraz yüksek çıktı antibiyotik başlarız gibisinden konuşunca ben de çıktım doktorum bekliyorum ona sonucları attım ama sabah daha gormedi tabi , bu dueuöda yaşayam oödumu neler yaptınız