Arkadaşlar merhaba benim bat 24 bugün itibari ile 5 gün gecikmem var. Sat 27 Haziran dan sonraki 14. Gün lekenlenme gördüm 3-4 gün kadar ben kanama zannetmiştim doktora gittim kanamanız yok bu yumurtlama kanaması her şey normal görünüyor bir sıkıntı yok dedi. Gecikmenin 3. Günü erken gebelik testi yaptım neagatif🥹 çıktı. Normal de regl belirtilerim olur benim, ama ara ara kramplardan gelip kaybolan kramplardan başka birşey yok:( gece ebe bir arkadaşıma sormuştum erken gebelik negatif çıktıysa hamilelik yoktur dedi🥹 kafam çok karıştı bugün de bekleyip kan vermeye gideceğim. Bu şekilde bir durum yaşayan var mı? Adetlerim düzensiz değil bu arada. Şimdiden teşekkür ederim 🙏🏻