Omeryavuzannesi_29 Merhabalar 39+5 dünden beri sarı mukus gibi peceteye gelen şey nisan olabilirmi herhangi bir kan veya kahverengimsi bir şey yok tereddüte kaldım şuan da ufak ufak bwl ağrılarım var gibi ama emin olamıyorum ilk doğum olucak
milaeqq Omeryavuzannesi_29 Bir doktorunuza sorun nişan olabilir bence bazen nişan kanlı da geliyor ama kansızı da var bence nişan zaten bu aydan sonra başka ne olabilir ben de 38+2’deyim ama mutlaka doktorunuza yazın
Eli0-fffffff Omeryavuzannesi_29 bahsettiğiniz katı akıntıyı doğumdan iki hafta öncesinde yaşadım. Sonra nişanım kahverengi geldi. Siz yine de doktorunuza danışın