Kahvesever12
Öncelikle hayırlı olsun :) belirtmiş olduğunuz durumlar sadece çalışan bayanlara özel değil. Hamilelik sürecinde olabiliyor. Bazen mide bulantısı bazen baş ağrısı, bel ağrısı,kasık ağrısı. Bunlar hep olan şeyler ve gebelikte normal karşılanıyor.
Çalışma olayı işin içine girdimi 2 kat zorlanılıyor. Dinlenemiyorsunuz ayaklarınızı uzatamıyorsunuz. Keyfinize bakamıyorsunuz maalesef.
Bu noktada çalıştığınız kurum ve yaptığınız iş önemli. İyi insanlar ile bu süreci daha kolay atlatırsınız. Aksi takdir de Allah yardımcınız olsun yapacak bir şey yok 🤲🏼