Sebur Ne 2′li test yaptırdım ne de 3′lü test ama detaylı ultrasonu paralı bile olsa yaptırmak istediğimi söyledim eşime çünkü bebeğin bütün organlarına bakılıyor, benimle olan damarlarına vs ki herhangi bir sorun olduğunda bazen hamileyken tedavi olunabiliyor ya da doğum esnasında ona göre tedbirler alınıyor. Ben bunun vebaline girmek istemedim açıkçası ya yaptırmazsam ve bir şey çıkarsa bunun da tedavisi varsa ben çocuğumun yüzüne nasıl bakarım dedim ve yaptırdık Allah’a şükür hiçbir şey de çıkmadı