byz20 Kızlar 35 haftalığım. Doğuma az kaldı diye düşünüyorum. Normal doğum istiyorum nasip olursa. Bu haftalardan başlayıp yaptığınız, önerdiğiniz neler var? Egzersiz, bitkisel içerikli şeyler, dualar vs. Ne önerirsiniz ?
Nzlelms byz20 meme başı uyarısı, yürüyüş, merdiven inip çıkma, ada çayı, hurma Ahududu yaprağı çayı içebilirsiniz
Nzlelms byz20 degil kremi surebilirsiniz ebeler de tavsiye ediyor gümüş kapak günde 2 saat kullanabilirsiniz