Kızlar çok garip bi durum yaşıyorum. Öncelikle bugün 17. Temiz günüm ve yaklaşık 1 haftadır vücudumda bazı belirtiler var örn:arada hafif regl ağrısı gibi ağrılar, gece huzursuz ayak sendromu gibi bir rahatsızlık,elde ayakta yanma, ve sabahları sanki şişlik oluyor aklıma gelenler bunlar. Reglimede normalde 2 gün filan var yani tam zamanları aslında ama daha önce regl olacağım zaman bu belirtileri hiç yaşamadım. Ve affedersiniz ama azönce pembe su gibi. Bir akıntım oldu .normalde regl kahve lekelenmeyle başlar. Şimdi şöyle bişey daha var bi önceki reglimde havuza giriceğim için tampon kullanmıştım ve biraz acı hissiyatı olmuştu. yani acaba ozaman tampon kullandığım için şuan bunları yaşıyor olabilir miyim. aranızda benzeri bişey yaşıyan tampon kullanan varmı?