Gebelik kolestazı olabilirsin doktora git bi kan testiyle anlaşılıyor ona göre ilaç başlatır doktorun. Kaşıntıları biraz kesiyor ilaç ama maalesef tek tedavi doğurmak. Bir an önce gitmeni öneririm bebeğe zararları olabilen bi hastalık teşhis ve tedavi için geç kalma. Ben geçirdim şuan çok şükür kızım sağlıkla kucağımda. 37. haftada almamız lazım dedi doktor vaktini bekleyemiyo erken alıyorlar ama stres yapma ben 37+1 de normal doğurdum küvöze de girmedi 2720 doğdu ama sağlıklı çok şükür 🥹 umarım değilsindir ama kolestazsa da canını sıkma hamileliğini güzel olumlu geçirr