fff9898- 35+3 sancılarım çıktı yatış verildi suan beklemedeyiz doğum olursa bebeğimi küveze mi koyacaklar kilosu 2700
_Minik_ fff9898- eskiden 37 öncesi erken doğumdu, ama artık her kes erken doğurduğu için 35hafta erken doğum sayılıyor. Bir az daha durdura bilirlerse 36haftayı tamamlarsan hiç sıkıntı olmaz. Ama 35de de küveze düşmeyen bebekler var. Sen 36yı tamamla garanti olsun
Semihaoyku fff9898- Allah yardımcın olsun kötü dusunme kontrol altına alınır sancı çok değilse benim kızım da 2955 dogmustu 39 haftsa kilosu iyi doğarsa yaşama şansı yüksek oluyo sanciyi tetikliyen bişey mi var di yoksa herşey normal durumdayken mi gelişti
eea Arkadaşım iki gün önce doğum yaptı bebeği 35+2 de 2510 olarak dünyaya geldi. Doğumdan bir gün önce ciğer geliştirici iğne yaptılar. Bebeği hiç küveze bile koymadılar. Ertesi gün çıktı hastaneden gayet sağlıklıydı :) o yüzden tedirgin olmayın hiç :)
ozlem_2727 fff9898- yiğenim 2250 gr doğdu gelişimi iyi sağlığı yerinde olduğu için koymadılar ama oğlum solunum sıkıntısı yaşadığı için kalmıştı. Küvezde 40 hafta 3200 gr doğduğu halde