Erken doğum riskim var nst sancım 100 çıkıyor bugun yine kntrolüm vardı dr saolsun acil birşey olunca geliceksin beklicez diyor ve benim sağlık sorunum yüzünden sezeryan zorunluluğum var 36+1 ve beklenirse 39+4 alıcam diyor ama yat kalkma diyor herşeyim plansız bir şekilde ilerliyor herhafta açılma varmı die muane oluyorum açıklama yapmıyor açılman yok gibi diyor bebeğim çok hareketli kordondan korkuyorum bellimi diorum kordonu nerde görmeyiz görsekte bieşy yapamayız diyor ya yaşayan varmı çıldırıcam bide çok tanıdık bnde sağlıkcıyım yorumsuz kaldım artık ya