Yvhbb Kızlar merhaba art arda iki düşük yaptım kürtaja gerek olmadan. Bir buçuk ay önce hem genetik hemde trombofili testleri yapıldı. Kan testimin sonucu çıktı genetik henüz çıkmadı. Yaptıran var mı ? Varsa sonucunuz ne kadar sürede çıktı.
Patito__ Yvhbb bbm bir ayda heosi cikmisti hastaneye ve yogunluga gore surec degisiyor uc aya kadar cikan var. Bu arada rahim filmide cektirseniz iyi olur Cok gecmis olsun
Yvhbb Patito__ teşekkür ederim doktorum sonuç çıktıktan sonra rahim filmi çekeriz dedi ama ben şimdiden çektirmek istiyorum başka bir doktor çeker mi acaba
Yvhbb Babyy_ tıbbi genetik bölümü yapıyor testleri fakat tekrarlayan düşüklerde yapılıyor diye biliyorum doktorunun kaşeli kağıdıyla gitmen gerekiyor herkese yapmıyorlar
Tomrisinizi Yvhbb merhabalar ben de aynı testleri yaptıracagim, esinizde genetik testi verdi mi yoksa sadece sizden mi aldılar
Yvhbb Tomrisinizi merhaba eşimle ikimize yaptılar eşiniz içinde randevu almanız gerekiyor tek randevuyla yapmıyorlar