milaeqq 2 çocuk annesi olaraktan , çok yenidoğan kıyafeti alma, zaten hava sıcak 2 ay zıbın giyer net , cocugu kesinlikle kalın goydirme canım, hastaneye kesin bol bol pijama götür bana 1 gün yatarsın dediler 4 gün yattım ve evime çok uzaktı , powerbank diş fırçası, eşin yaninda olucaksa doğumdan sonra kimseyi tutma bnden sana tavsiye
Sonra ben büyüttüm ben baktım davaları oluyor ve inan sadece laf kalabalığı yapıyorlar.
Sütün az olursa yemeye yüklenme Solgar tavsiye ederim , ve bebeginle temasi asla kesme bırak kucağa alisirsa alışsın çok çabuk buyuyolar temas ne kadar az olursa meme reddi yaşanıyor 3.ayda
Sağlıcakla kucağınıza alırsınız inşallah.♥️