Ben geçen sene Eylül ayinda doğum yaptım doktorum sevil hanımdı gece sene normal doğum 19 bin TLydi suan bilmiyorum yaşlı bir ebe vardı ilk baş nedense sevemedim sonra sevdim 🥴 hemsireler çok iyidi bir tane bebek hemşiresi vardı onu hiç sevmedim nefret ettim çok şükür ki bize fazla gelmedi 🥴 odalar temiz yemeğin falan geliyor yani zaten sessiz bı yer kalabalık değil benim doktorum doğum yaptırdı mesai saatleri içindeydi doktorumdan memnunum sanki başka doktor hiçbir şey bilmiyor sadece sevil hanım biliyormuş gibi hissediyorum çok saçma 🥴😂 orda 1-2 doktora gerçekten sinir oluyorum umarım denk gelmezsiniz yavuzlu bir şeydi adı unuttum kendisini hiç sevmedim 😂 yani her şey mükemmel değil ama iyi