Gebess95 Brgmde bende 35 haftaya kadar kullandım sonra bıraktım ama hala arada midem bulanip çıkarıyorum 37 haftalıgim doktorum dogurana kadar iç dedi ara ara içiyorum yine birakamicam hiç sanırsam 🤣
Merve0132 Brgmde ben de 16 dayım hala bırakamadım. 14 de bırakmayı denedim çok berbat bi gün geçirdim. Ne zaman bırakabileceğiz gerçekten 🫠
dudu-1 Brgmde 23. Haftadayım hala onu içmeden güne başlayamıyorum yoksa uyandığım gibi öğürüyorum zaten günüm zehir oluyo bu gidişle bırakamıcam galiba 😄
Kubraalp67 Haftada bırakmıştım ben prilamı ama birden kesmeyin hemen günde kaç tane alıyorsanız azaltarak bırakın birden bırakınca da sarsıyor insanı. Ben gece uyumadan önce 2 tane gündüz de duruma göre 1 tane daha içiyordum sonra gece 1 tane aldım gündüz duruma baktım mide bulantısı olmadı tamamen 2. Günde onu da bıraktım. Sonraki gece 1 tane daha içtim baktım mide bulantısı kesildi komple kestim ilacı. Şuan 26. Haftadayım Arada bir yokluyor hep de gece uyumadan önce bulantı başlıyor aniden kusma da beraberinde geliyor.
myangelson Brgmde ilkinde 12. Haftada direk bırakmıştım. Bu hamileliğimde sanırım yine başlayacağım bulantılar yeni başladı 7. Haftadayim ne zamana kadar kullanırım bilmiyorum