Hatcsezgin Ben de 38+2’deyim hem havalar sıcak hem de son haftalarla gelen bazı semptomlar oluyor o da sinir bozucu ama bence kimse doğuma kolay bir şey diyemez sonuçta içinden bir insan çıkıyor. Haftalar yaklaştıkça insan iyice heyecanlanıyor doğal olarak ve hep tetikte oluyorsun. Ben 2-3 hafta öncesine kadar şakasız sabahları ya da geceleri uyanmak istemiyordum suyum gelirse ne yapacağım diye, tuvalete gitmek istemiyordum kanamam olur ya da orada başka bir şey görürüm diye ama artık bıraktım çünkü ne kadar çok kasarsan, ayrıntıya girersen daha çok stres oluyorsun. Eminim ki her bebek geleceği zamanı çok iyi biliyor. Eninde sonunda doğuracağız yani öyle ya da böyle içimizde kalmayacak sonuçta 😂 O yüzden bence rahat ol insan illa ki panik oluyor gerek çevreden gerek önceki tecrübelerinden ama bazen de gelişigüzel daha iyidir 💕 Umarım sağlıkla alırsın bebeğini kucağına 🫶🏻