Yasemin1408 Hayır hiç öyle negatif bir durum yok. Böyle söyleyenleri dinlemeyin, inanın bişey bilmiyorlar. Bazı durumlarda 3. Günde dondurulmasının sebebi 5. Güne kadar bekleyip riske atmamak. Embriyo sayısına göre hesap ediyorlar. Embriyo için en elverişli ortam rahim, transfer edildikten sonra gelişmeye orada devam edip yerleşecek inşallah. Sayısal verilere takılıp canınızı sıkmayın moral motivasyon çok önemli. Olumsuz konuşanlarla bu konulara hiç girmemek en iyisi.