Dilek_04 34 +3 haftalığım kızlar tenceremin kapağı elimden düştü paramparça oldu ayak baş parmağımın altına cam battı ufak kesildi ama dikişlik fln değil ağrı sızı hiçbir şey yoktu kanı durdu hemen o yüzden hastaneye gitmeye gerek duymadım. Ayakta gidip geldim diye mi bilmiyorum ama şimdi parmağım sızlıyor dokununca acıyor. Ne yapmam lazım zararı var mıdır ?
Tugcev Dilek_04 doktora gitmeli misiniz gitmemelisiniz bilemem ama yarayı temiz tutun ve bir yere değdirmemeye çalışın. Geçenlerde bir arkadaşımın eli ufak kesilmişti, sonra başka yerden enfeksiyon kapmış şişmiş hastanelik olmuştu 🤦🏼♀️. Açık yaralar maalesef enfeksiyona açık. Dikkat etmenizi önerebilirim sadece 😊
myavocado Dilek_04 enfeksiyon olmasın açık yarayı sarın, temizleyin, temiz ve kuru tutun. Bir de sızladığı için aklıma geldi, cam parçası kalmış olabilir mi batıp 🤔 sızlama devam ederse bence gidin doktora
Dilek_04 Tugcev Teşekkür ederim ayak altı olunca heryere değiyor rahatsız oldum diye yarayı açık bıraktım ama dikkat edeceğim . En iyisi o zaman kapalı tutmak ☺️
Dilek_04 myavocado Teşekkür ederim temiz tutarım ☺️ içinde cam kalmış olsa hissederdim diye düşünüyorum ama bastığım için sızlıyor olabilir sabaha kadar devam ederse giderim ☺️
myavocado Dilek_04 geçmiş oslun 🙏 ayakta yara çok zor ya mecbur basılıyor inşallah kısa zamanda kabuk tutunca geçer acısı da 😊