Betsin benim bi kere kimyasal gebelik olmuştu değerim 9 çıkmıştı o zaman bile testte silik çizgiyi görmüştüm ama en garantisi kan tabii. Bir de biliyorum çok zor ama akışına bırakmak. Tam ne zaman aman olmazsa olmasın ne yapayım diye saldım hamile kaldım, stres en büyük düşman bize