snayglll Kızlar ilki tutmadı 2.aşılamamı oluyorum bugün dua eder misiniz bu kez tutsun ismim aygül inşallah dualarını ümidim olur ve gerçekleşir 😔
koza08 snayglll ben de bu ay ilk aşılamamı oldum. 11 gün sonrasında kaset test yaptım negatif çıktı. Hiç bir belirti de yok maalesef. Sanırım ben de ikinciyi deneyeceğim. Allah isteyen herkese sağlıkla sıhhatle yormadan nasip etsin inşallah 🙏🏻🌸
1Anneadayiiii snayglll Rabbim hayırlısıyla anne olmayı nasip etsin inşallah sana canım benim 🤲🏻 Allah’ım gönlündeki kolaylıkla nasip etsin inşallah bizde hayırlısıyla hayırlı zamanda hayırlı evlatlarımza kavuşuruz 🌸Rabbim imtihanlarımızı kolaylaştırsın önümüze çıkan engelleri aşmak için bize yardım etsin inşallah (Amin) 🤲🏻 Bende şuan iğne kullanıyorum benim de 2.aşılamam bugün kontrolüm var aşılama günüm belli olacak inşallah pozitifi görürüz bu ay 🤲🏻🌸
sebnemseker @"snayglll tüm dualarım seninle ve aynı zamanda anne olmak isteyen tüm kızlarım icin, icinizi ferah tutun Rabbim dualarınızı kabul edicektir 💕