Gaz sancısı yaşıyor olabilirsin. Benim de sezaryen olalı 17 gün felan oluyor, 1 haftaya yakın dediklerini aynen yaşadım çok zordu ama şimdiden unuttum bile 🥹 ağrı kesici alabilirsin, kahve ağrılarını rahatlatır, bir de yürüyüş yapmaya çalış. En kolay şekilde atlatırsın inşallah 🙏🏻