hilal_wq4 sadece kasığımda ağrı ile basladı sabah. Gidip geliyordu araları da cok düzenli değildi neyse dedim bir duşa gireyim duşta da kesilmeyip gelir ise bu dogum ağrısıdır 😂 öyle olunca acile geldim 2-3 dakikada bir regl ağrısı sadece alt kasıgımdaydı yani herkese farklı gelşyor demek ki yok bele vurcak diyr bekleseymisim dogurcakmısm😂 tam açıklık ile acilden girmisim zaten baya evde cektim ama o ağrıyı yok bu değildir diye dye