Bebişimin en hareketli olduğu haftaaa. Sizde durumlar nedir? Gün içinde kasılmalarım oluyor sancı çekmiyorum şu an için. Gece çişe kalkmalar, bacak krampları, el uyuşması, ayak şişmesi yaşıyorum. Magnezyumu düzenli içiyorum artık 😬 vakit daraldıkça kaygılarım da artıyor. Cok acıycak mı, yapabilecek miyim, doğduktan sonra yetebilecek miyim vs vs. Allah biz hamişlere hayırlısını kolaylıkla nasip etsin. 🙏🏻