Bebişler anne hareket halindeyken uyuyor. Anne dinlenirken de uyanıyor. O yüzden doğduktan sonra araba sesi, süpürge sesi yani beyaz gürültü seslerinde daha kolay uykuya dalıyorlar. Sallamak da buna dahil. Hareketsizlikte ve sessizlikte de canlanıyorlar işte 😃