Merhaba hanımlar benim gibi yeni öğrendiğinde üzülüp hergün foruma girenler için motivasyon olsun istedim 2.gebeliğim ve detaylı ultrason kontrolümde rahim ağzı kısalığı olduğunu öğrendim 23mm denildi haftalık takibe ve progestana başladık ve ölçümler hemen hemen aynı kaldı doktor rapor yazdı her hafta ve ilk haftalar hiç hareket etmeden 30.haftadan itibaren yavaş yavaş hareket ederek bugüne kadar geldim çok şükür bunları yazmaktaki amacım birilerine moral olsun motivasyon
olsun istiyorum inancınız yüksek olsun