yumurtlama günüm 15 Temmuz 18 19 gibi bi ağrı oturdu göğsüme özellikle sağda bat 29 yani yarın bugün daha da sızlıyor hayatımda hiç böyle bişey de olmadı hep ümitlenmiştim bu ay adet olacam galiba öyle geliyor ama bu kadar ağrının sebebi nedir sizce hormonsal bişey mi ki başına gelen oldu mu