Endoplazmik Arkadaslar bat 19 daha ccok adete ama benim belim cok agriyor bazen de adet gibi kasik ustu sizce bebek olabilir mi boyle belirti var miydi
ozlem_2727 Endoplazmik hiç bilmiyorum ama benim bat 18 bende de kasık ve bel ağrısı var hamilelik kaynaklı olacağını düşünmüyorum