Beyzzz03 Emrah hocaya giden doğum yapan veya takibinde olanlar memnun musunuz ? Yardımcı olursanız çok sevinirim
Hazalv Beyzzz03 merhaba ben 8. Haftadan beri takipliyim bir hafta sonra doğumum var sormak istedikleriniz varsa sorabilirsiniz.
Hazalv Ben Aralık ayında ağustosta olacak doğum için paket satın almıştım. Doğum paketi 65 bindi. Sadece doğum sezeryan ya da normal fark etmiyor 45 bindi.