yagmurus Kızlar 38+4 haftalık hamileyim vajinada ağrı var normal mi acaba ilk gebeliğimde böyle bir şey yaşamamıştım
Arsell yagmurus 37+6ydim bugün Geelcek haftaya planlı sezaryenim vardi. Kasik ve belde ağrıyla geldim ve doğuma alındım😱🤭 bu haftalardaki ağrıları onemseyin derim, en azından bı nst çekilip kontrol edilir..
yagmurus Arsell şiddetli bir ağrı değil aslında dayanamayacak derecede değil yani haftaya kontrolüm var