MSP benimde oldu canım hatta yoğun kanamalar yaşadım her hangi bi sorun görülmedi sadece 34. Haftaya kadar progestan kullandım ve proluton iğne yaptım 39+0 da sezeryan oldum kızım 2 buçuk aylık oldu bile sende hiç sıkma canını rahat ol ki bebekde içerde kasılmasın