Merhaba Hanımlar,
21+5 teyim ayak parmaklarımda inanılmaz bir kaşıntı oluyor kaşıdıkça artıyor. Soğuk suyla yıkayıp rahatlatıyorum ama bu normal mi yaşayan var mı? Görünürde hiç bir şey yok kızarıklık vs de yok ama içten içe kaşınıyor gibi sadece ayaklarda var 🥹