Sezaryen için gün aldık, kalça çıkığım olduğu için normal doğum yapamıyorum. 5 hafta sonra bebeğime kavuşacağım. Doğum epidural olacak fakat kafamda bir soru işareti var. İlk doğumum olduğu için tecrübeli değilim. Depend kilot bez epiduralden sonra kullanan var mı? dikişlere zarar verir mi? Kullananlar çok konforlu olduğunu söylemiş fakat vajinal doğum mu yoksa epidural doğum yapanlar mı memnun kalmış bilgi bulamadım. Epidural doğum yapıp depend kilot bez kullanan var mı yoksa ped mi tercih etmeliyim?