Ben ankaradayım ailem kayınvalidemler batmanda sürekli aşure paylaşıyorlar sosyal medyada ağzımın sutu akıyor nasıl canım çekiyor anlatamam yapacak kimse yok bende öyle bi kere yaptım tutmadı olmadı çöp oldu bekliyorum ki bir komşu getirsin malzeme pahalı diye kimse yapmadı sanırım🥲🥲🥲