Busraktnc songul123 valla canım çok zor dayandım ağlayacak gibi oldum doğum yaptıktan sonra ilk işim epilasyon olacak ağda da almıyor cünkü artık batıklarım oluyo çok hiç jilet kullanmadığım halde 😏
songul123 Busraktnc doğumdan sonra lazere gidecem o kesin ugrasamayacagim 😏 ama jiletle olmuyor canım iki güne çıkıyor rahat etmek için ağdaya dönmem lazım 😑
Defnemin_annesi Ben de hamile kalana kadar ağda yaptiriyordum ne güzel.hamileligim boyunca jilet vurdum.38.haftadayım artık göremiyorum da hicbir yerimi.haftaya gel dedi doktor yatış verecek dogum için.ben de ağda ya gitsem mi diye düşünüyorum ama çok korkuyorum bi yandan da.
songul123 Defnemin_annesi bende hiç jilet vurmamıştım tehlikem olunca vurdum 3 ay aldı başını gitti çok zor oluyor canım en azından ağda 1 ay gider o yüzden dönmek istiyorum ama hiç cesaretim yok 😑
Fidannn songul123 ben hamileliğin 3 ayından sonra jilete vurmuştum Doğum sonrasında 3 ay daha neredeyse bir sene Sonrasında eldivenle aldım korktuğum kadar acı olmadı bide sen aldırıcam diyorsun onlar daha tecrübeli oluyorlar acımaz
Zeynp Heyzil Doğuma yakını bekle eğin yavaştan alıştırın kendinizi çünkü hamileyken ay geçtikçe hassastık artıyor Ben ki gıkımı çıkarmam Şuan ağdaya gidiyorum Yusuf Yusuf 😂
songul123 Busraktnc ya ama eve geldim lavaboya baktım günlük pedim kan olmuş aklım çıktı bebeğe birşey oldu sandım ablama gösterdim tahriş olmuş kanamış hep 😮😭
ezos songul123 valla acık açıyor yaa kuaför nazinin geçtiği biri olsun bence ben kuaforun kolunu bacağını poposunu sıktım sürekli elime ne geldiyse 😂 ama benim canım çok tatlı aşırı tatlı hemde 😀😀😀🙈
songul123 ezos benimkide senelerdir gidiyorum ya bebeğimede kıyamadı yavaş yavaş yaptı 1 saat sürdü nerdeyse normalde 20 dakikada tüm vücut alıyordu 😁😁😁