birprensesinannesiiim kızlar 2.dogumunuzun sancisi kac saat surdu?ilk dogumda zorlanip ikincisinde surec nqsil ilerledi??
NobleMom birprensesinannesiiim İki doğumumda normal oldu. Ben ikisinde de suni sancı aldım. Ama ikinci doğumda açılma bir tık daha hızlıydı
ozlem_2727 birprensesinannesiiim ikincisi ilke göre daha hızlı olmuştu ve daha kolay tabi içinizi ferah tutun bir şekilde olup bitiyor sonra bebişinizle çılgın günler geliyor
BerivanLina birprensesinannesiiim askim ilki bilmedigim icin asiri zordu. Ama ikincisi her sanci geldiginde squat fln yptm yurudum daha kolay gecti tabiki. İlki 4-5 saat surmustu ikinci dogumum da 6 saat surdu. Her ikiside sadece suni sanci bu arada
birprensesinannesiiim NobleMom Cok teşekkür ederim moral oldu gerçekten ilki kac saat ikincisi kac saat sürmüştü
NobleMom birprensesinannesiiim İlk doğumum 10 saat. İkinci doğumum 7 saat sürmüştü. Bu 7 saatin son 2 saati zordu sadece.
birprensesinannesiiim ozlem_2727 Allah razı olsun teşekkür ederim ♥️ Kolay geçer umarim 2.dogum kac haftalikken oldu ilki kac haftalıkti
ozlem_2727 birprensesinannesiiim ilki tam 40+0 da oldu ikincisi 39+5 de oldu benim aralarında 21 ay var inşallah bir avaz’da doğurup doğumunuzu paylaşım yaptığınızı da görürüz ☺